Условия за ползване на онлайн магазина DELshop.bg.
Внимателно прочетете Общите условия преди да използвате този уеб сайт. Използвайки уеб сайта, считаме че приемате и сте съгласни с Общи условия.
Настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ уреждат взаимоотношенията между "Арсед Техно" ЕООД и Потребителите на електронни страници и услуги, намиращи се на домейн www.delshop.bg и използващи информационните и търговски услуги, предлагани от фирмата.
"Арсед Техно" ЕООД е дружество, регистрирано в Република България, със седалище и адрес на управление: гр.Смолян ул.Васил Априлов 11; ЕИК 200641499, телефон за контакт 0878 871315, email: info@delshop.bg.
1. Условия за поръчки през онлайн магазина на фирма "Арсед Техно" ЕООД
Поръчването на определена стока става след заявка посредством електронен магазин(www.delshop.bg) на фирма „Арсед Техно“ EООД. Следва автоматичен отговор на електронната поща на Потребителя за получената заявка или запитване. Задължително се извършва прозвъняване от служител на „Арсед Техно“ ЕООД за допълнително потвърждение и уточняване на всички детайли относно доставка, оформяне на документи и допълнителни услуги свързани със заявката. Поръчки, направени на сайта преди 14.00 часа в работно време се разглеждат и изпълняват същия ден, подадените заявки след този час или в почивни дни се обработват на първия работен ден по реда на постъпване.
Указаната цена на отделната стока включва Данък върху добавената стойност (ДДС) и е в български лева за 1 брой.
Потребителят посочва основните параметри на желаната от него стока, съгласно предоставените опции и вида на стоката (модел, цвят, брой и др.).
При поръчка, Потребителят задължително посочва свои контакти, чрез които е възможно да се установи обратна връзка от наша страна.
Посочването на неверни данни прави поръчката невалидна и тя не обвързва "Арсед Техно" ЕООД със задължението за изпълнение на доставката.
"Арсед Техно" ЕООД има право по всяко време и без предупреждение да прави промени в публикуваните продукти, услуги, цени и други характеристики на стоките, а Потребителите се считат за информирани с посочените промени от датата на публикуването им. Информацията за част от публикуваните продукти е възможно да не е актуализирана, но във всички случаи Потребителите ще бъдат уведомени в случай на извършена поръчка. Част от информацията публикувана в Сайта е възможно да се отнася за продукти, услуги или програми, които не се предлагат и не са достъпни в момента.
"Арсед Техно" ЕООД има право да променя цените, посочени в Сайта по свое усмотрение, по всяко време и без да е длъжна да уведомява предварително Потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била посочена на Сайта по време на извършване на поръчката, независимо дали е по-ниска или по-висока от актуализираната цена.
Касови бележки: Ние работим с куриери, които са и пощенски оператори и използваме услугата ППП(Пощенски паричен превод). В тези случай вие получавате касов/служебен бон от куриерската фирма и този бон е еквивалент на касова бележка. Това е доказателството за платената сума от вас на куриера и този бон трябва да се съхранява с гаранционната карта на продукта.
ВАЖНО: При поръчки на стойност над 2500лв. е възможно да изискаме предплащане в размер до 30% от общата стойност на поръчката. Възможно е за някои по-редки продукти и продукти по индивидуално желание на клиента също да се изиска предплащане в размер до 100% от сумата. Продукти, който се доставят по индивидуална поръчка и клиента е информиран за това не подлежат на 14-дневен период за връщане. В тази графа попадът всички видеокарти RTX 4090, Настолни конфигурации над 3500лв., Сървъри и компоненти над 3000лв., както и други продукти при които клиента е информиран, че се доставят по индивидуална поръчка и доставка.
2. Условия за връщане и упражняване правото на отказ от договор
2.1 Потребителят има право да се откажете от настоящия договор, без да посочва причини за това, в срок до 14 дни.
Срокът за отказ е 14 дни считано от датата, на която Потребителят е получил от куриер стоката.
За да се упражни правото на отказ, трябва да се попълни формуляр (Връщане на продукти) не по-късно от 14 дни от датата на доставка.
Срок за връщате на продукта към нас е 14 дни от датата на създаването на заявката за връщане на продукти, след този срок заявката се анулира ако продукта не бъде върнат към нас!
2.2 Закупен продукт се връща само и единствено в пълна окомплектация и ако всички кутии/опаковки са оригинални и не е повредена тяхната цялост. Продукти, които са видимо използвани не подлежът на възстановяване на сумата.
2.3 Продукти от категории Лична хигиена (Ел.четки за зъби, сешоари, преси за коса, уреди за лице, тримери, самобръсначки, слушалки) не подлежат на връщане ако са разопаковани и изпробвани.
В случай, че върнатия продукт е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, продукти увредени от токови удари, липсващи аксесоари “Арсед Техно“ ЕООД си запазва правото да реши дали да приеме продукта и при какви условия, с или без приспадне на сума за възстановяване на нанесените щети върху продукта. За решението на "Арсед Техно" ЕООД, Потребителят ще бъде уведомен след проверката и прегледа на продукта при постъпването му в склада на фирмата.
2.4 Възстановяването на суми се извършва по следните начини:
2.4.1 При направена поръчка и заплатена с наложен платеж. Ние използваме услугата на Куриерските фирми за изплащане на Пощенски паричен превод (ППП). В този случай заплатената от клиента сума се изплаща към нас като ППП по банков път. Следователно възстановяването на сумата към клиента се извършва по банков път на посочена банкова сметка от клиента в срок до 14 дни.
2.4.2 При направена поръчка и заплатена по банков път. Възстановяването на сумата към клиента се извършва по банков път по посочена банкова сметка от клиента в срок до 14 дни.
2.4.3 При направена поръчка и заплатена с кредитна или дебитна карта. Възстановяването на сумата към клиента се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок до 10 дни.
3. Гаранционни условия
Арсед Техно ЕООД предоставя 24 месеца гаранция за всички продукти, за които това е приложимо. За гаранции с по-голям срок от 24 месеца задължително се изисква продукта да бъде регистриран в сайта на производителя за да бъде удължена гаранцията. През 24-те месеца гаранция Арсед Техно ЕООД се задължава да обслужва всички належащи гаранционни ремонти на продукта. След този срок гаранцията на продукта се обслужва от производителя, като Потребителя комуникира и заявява своята рекламация директно към производителя на продукта.
Гаранционният срок започва да тече от датата на продажба и важи на територията на Република България.
Гаранционна стока се обслужва като такава само при представяне на оригинална гаранционна карта от Потребителя, на чието име същата е издадена и платежен документ - касов бон, фактура/стокова разписка или разписка от куриер (Еконт или Спиди).
Ако рекламацията се извършва с пратка, чрез куриер се прилагат копия на гореспоменатите документи , кратък опис на проблема, телефонен номер и e-mail за контакт.
При изпращане с куриер Стоката се връща в пълна окомплектация и опаковка, гарантираща безопасен транспорт и пратката се застрахова.
Когато Сервизът установи след преглед и тест на продукта, че рекламацията е основателна, фирма “Арсед Техно” ЕООД се задължава в едномесечен срок от датата на приемане да извърши ремонт, замяна с нов /аналогичен/ продукт.
Когато същият продукт не е наличен в момента или е спрян от производство са възможни следните варианти:
Продуктът се подменя с такъв от друг производител, но с аналогични параметри с тези на рекламационния продукт.
Продуктът се подменя с такъв от същия производител, който замества спрения от производство или недоставяем рекламационен продукт.
Продуктът се оценява по текущата ценова листа или по пазарна стойност и на клиента се предоставя възможност да получи друг продукт за тази сума, да доплати за избран от него продукт или да получи обратно съответната сума.
Независимо от търговската гаранция, Продавачът отговаря за съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл. 112 - 115, чл.119 от ЗЗП.
Ако сервизът установи, че върнатият продукт е без дефект или описаното несъответствие от клиента се дължи на неправилна софтуерна настройка, то сервиза е възможно да таксува клиента за сервизно изпитване на продукта по ценова листа на сервиза.
Гаранцията се прекратява в следните случаи:
Не се уважават рекламации за повреди, причинени от:
Лош транспорт;
Неправилно съхранени;
Небрежност, в това число неправилен монтаж и експлоатация /включително повредени гнезда, жакове, куплунзи и др.;
Неизправност причинени от големи колебания в електрическата мрежа;
Природни бедствия, замърсена среда, инсекти или течности;
Механично увреждане на корпус, деформации, изпускане, удар, счупвания;
Използване на неоригинални адаптери, захранващи устройства и аксесоари;
Отслабващ капацитет на батерии;
Повреди причинени от висока влажност, вибрации или лошо охлаждане;
Опити за отстраняване на повредата от неупълномощени лица;
“Арсед Техно” ЕООД не носи отговорност за използването на нелицензиран софтуер, неоторизирани модификации на вградения софтуер и наличие на вируси.
За всички спорни въпроси, неупоменати в настоящите Общи условия се процедира съгласно ЗЗП, ЗЕТ и Търговския закон.
Въпроси, запитвания и консултации на Потребителя могат да бъдат извършвани оn-line чрез e-mail: info@delshop.bg, чрез формата за въпроси и запитвания на сайта или на тел: 0878 871315, в рамките на работното време: от 9:30 до 17:30 часа, от понеделник до петък. От 10:00 до 14:00 часа за събота.